Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Plåtterlördag

Saturday, July 25, 2009

Plåtterlördag

Ok, så Slåttalördag var inte riktigt min grej. Skulle föreställa nån slags marknad och jag har sällan skådat så mycket skräp i hela mitt liv. Och så mycket konstigt folk. Människor från närliggande byar eller vad man ska kalla det, verkar ha vallfärdat hit och det såg ut som allt för mycket av samma DNA blandats alltför många gånger. Scary.

Kom hem med vindruvor, yoghurt och potatiskroketter från Hemköp.

Av nån anledning har jag den gamla slagdängan "Systembolag" av Kung Pung på skallen idag. Lite skumt eftersom jag inte varit där idag, inte heller tänkt gå dit eller ens gått förbi.



"Systembolag, systembolag, du fyller mig med välbehag

Systembolag, systembolag, du är allt för mig"

1 comment:

CiBag said...

Hahaha, du fattar ju vilka kufar som kommer ut när d vankas "marken" i småstaden ;) Jag ser dem framför mig! Du skulle vart me på mitten av 90-talet, då vare mycket fler o bättre marknadsstånd å vi tonåringar va coola ;)