Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ny dag, nya plågor

Wednesday, July 08, 2009

Ny dag, nya plågor

Kunde såklart inte hålla mig från att kolla klart på minnesceremonin ändå. Färgad av media trodde jag ju att familjen inte var speciellt förtjusta i Michael, men deras tal kändes ju äkta, så det stämmer väl såklart inte. Undrar hur lång tid det tar innan Paris gör karriär som sångerska och The princess of Pop.

Började kolla på "The dangerous tour" också, men sen somnade jag. Undrar om han hade nån koreografi när han dansade ensam, för det ser ju väldigt improviserat ut. Vore mycket intressant att veta hur många gånger under en konsert han tog sig i skrevet... eller under en låt bara!

Nu lämnar vi Michael Jackson för en stund. Min underbara, älskade kofta försvann under Göteborgsresan i helgen, så orkar jag idag efter jobbet (inte direkt troligt) måste jag ge mig på hunt efter en ny. Fy, vad jobbigt det är att tappa bort ett favvoplagg. Svarta munkiskoftor finns det ju gott om, men denna var speciellt mjuk och halvtjock. Snyft. Har jag tur ligger den nånstans och skräpar hemma hos Cillan, men sån tur ska man väl inte ha.

Onsdag då... vad sjutton är det för väder egentligen? Ena dagen lovar de ryss-sommar nästa sekund polen-kyla. Sol varvat med svarta moln. Kall luft och varm sol. Jag blir förvirrad... vad ska man ta på sig för att varken svettas eller frysa?

Avlutar med en bild på världens gulligaste puppydoug för att bli på lite bättre humör. Vi hörs!

No comments: