Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Go Brittan

Sunday, July 12, 2009

Go Brittan

Igår var det konsert med Britney Spears i Köpenhamn. I Aftonbladet idag kan man läsa hur de "bojkottar Britneykonsert". Anledningen är att de för att få fotografera måste skriva på nåt avtal som innebär i korthet att de kan förlora upphovsrätten till bilderna, de inte får publiceras efter 30 dagar, inte säljas vidare och inte vara kränkande för Britney. Helt rätt tycker jag. Visst är det tråkigt att Brittan-fans inte får se bilder, men pressen har väl ingen annan än sig själva att skylla för att det anses nödvändigt att kräva ett sådant avtal. Kan med min bleka röv slå vad om att just såna kränkande bilder hade publicerats med rubriker om hur fet, ful, otränad, pinsam hon var. Denna kvinna har ju haft ett helvete vad man kan förstå senaste åren och gjort en otrolig comeback från psykbryt till stjärna igen.

Så bojkotta allt ni vill... jag hejjar på Brittan!

4 comments:

CiBag said...

Vi borde vart i Stockholm imon å sett showen!!!

CiBag said...

Vi borde vart i Stockholm imon å sett showen!!!

Hannastacia said...

Lätt! Men du Cicci, varför får jag alltid två identiskt lika kommentarer efter varandra från dig?

Cibag said...

Du, jag har ingen aning! Jag har sett d också, att d blir så. Jag trycker bara en gång på knappen, ändå blire så. dumt!