Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Bättre sent...

Wednesday, July 22, 2009

Bättre sent...

Jag gav mig ut på stan idag medan solen fortfarande sken. När jag kom ut från första affären var solen borta. Jag höll på att frysa ihjäl i linne och kjol. Ska man verkligen frysa i slutet av juli mitt på dagen?

Det är ju rea i de flesta affärer och på HM tog jag en repa genom barnklädes-rean. Vad hittade jag inte här om en exakt sådant regnställ jag varit ute efter!!! Köpte det genast trots att tillfället jag skulle ha det till redan passerat. Det lär ju komma fler regniga dagar, eller vad tror ni?

Nä, åter till Tom Raider. Lara och Christian håller just på att ta sig ut ur "Land of the dead" efter att ha hittat Thors bälte.

2 comments:

Eva said...

Ja, det där regnstället lär du ju få användning för innan helgen är slut. Bild!! :D

Hannastacia said...

Ja, ska ta en bild, men jag kom på det när jag tagit av det, så det får bli i dag.