Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Rusktråk

Tuesday, July 21, 2009

Rusktråk

1. Vilken svordom använder du mest?

Jag svär nog ganska mycket överlag. Fan, tror jag är den mest frekventa.
2. Äger du en iPod?
Nä... har nån billig spelare från NetonNet... suvvebra.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
5.00. Inte för att den behövs... vaknar ju ändå, vare sig jag vill eller inte.
4. Hur många resväskor äger du?
En sån riktig, men den är inte min. Har många väskor jag använder vid resa dock.
5. Använder du flip-floppar?
Nä, nåt så fruktansvärt obekvämt sätter jag inte på mina värdefulla fötter.
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA Ekershallen... nästan enbart sen jag skaffade mitt ICA-kort. Lövstahallen (Tempo) ibland.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Both.
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
The Hangover tror jag. Riktigt kul och bra.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Vilken jäkla dum fråga.
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En lägenhet på Masthugget och ett sommarhus vid Vidöstern. Och valfritt hus till mamma.
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, fast det är jag inte.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Hahah, som om jag skulle behöva hjälp med detta.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
CD-spelare... vad är det?
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Michael Paulsen always
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nä, det tror jag inte.
16. När var senast någon stötte på dig?
Min kille stöter på mig hela tin... genom att kittlas typ.
17. Vad åt du till middag senast?
Pizza på Chaplin.
18. Använder du huvtröjor?
Ja... favvo.
19. Kan du vissla?
Jo, men jag tror inte nån vill höra.
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Telefonförsäljare från Göteborg. Jag svarade inte.
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Balder!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, det tror jag, men det får de gärna göra.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0370 redit goe Värnamo.
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, speciellt japanskt.
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Stort och nyrenoverat. Marieberg.
26. Hur många syskon har du?
2 systrar.
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nä, inte mer än för nåt annat kön.
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ganska bra på G - som i Gemenskap, men jag kan inte alla repliker.
29. Äger du några popband t-shirts?
Pop? Har en jäkla massa metal t-shirts som jag aldrig använder för att de är så kass kvalitet.
30. När flög du senast?
USA förra september.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Två, röda som jag hittade i källaren när jag bodde på Rynningegatan.
32. Läser du för skojs skull?
Tja, det kan man väl säga. Men det finns andra saker som är roligare.
33. Pratar du några andra språk?
Engelska... och en egen typ av svengelska.
34. Diskar du din egen disk?
Ja, jag gillar att diska.
35. Har du gråtit offentligt?
Ja, det har jag, men inte många gånger.
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda såklart.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, jag gillar att lära.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Piercingar är det nog med, men en eller annan tatuering till skulle inte skada.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nja, spelar väl ingen roll... den som har mest pengar. I mitt fall killen, ja.

40. Kan du kasta macka?
Nä, helt usel på detta.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nä, tyvärr. Verkar coolt.
42. Vad har du med dig in på bion?
Vatten.
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Johan, min ljudlärare på gymnasiet.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nä.
45. Vad har du för väder?
Grått, regnskurar.
46. Har du en blogg?
Vad tror du att du läser nu?
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Ljud.
48. Gillar du att flyga?
Ja, det är avslappnande och mysigt. Och lite trångt.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor.
50. När sov du senast på golvet?
Hos Cillan näst sist vi var där... fast på madrass iofs.
51. Vilken är din favoritdrink?
Strawberry Daiquiri och White Russian.
52. Gillar du din boende-situation?
Lägenheten är schysst, men jag vill byta stad.
53. Vilken är din mammas hemstad?
Örebro.
54. Din pappas hemstad?
Skillinge, Österlen.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7 typ
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja oftast. Inte nu på semestern tack och lov.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nä, jag skötte mig ganska bra.
58. Vilken är din favoritfrukt/bär?
Jordgubbe, röd vindruva
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nja...
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
30

62. Tror du på liv på andra planeter?
Jo vars.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Säkert nån på Hultsfred i lördags.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte att Gud är alls.
65. Vad var det senaste du åt?
Valio sommarbär yougurt och en knäckemacka med räkost och ost.
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Båda
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det har jag ingen aning om, men jag har flera Hanna bakåt i släkten.
68. Gillar du senap?
Nä, TVI vale. Speciellt inte den med rött lock i Christians kyl som han tvingar mig lukta på.
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Inget... har fullt upp med att sura.
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja skulle vilja, men är nog alldeles för feg.
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning. SpongeBob?
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nä, handlar hellre nytt själv.
73. Tycker du om att krama folk?
Ja, de jag gillar.
74. Skulle du säga att du är trendig?
Ja, fast enligt min egen trend.
72. Äger du en digitalkamera?
Ja, fast jag har ju haft sönder den.
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Anastacia... på en bild med solbrillor. Och Pixie i LAInk av Ävan.
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nä, jag blir överlycklig. Hatar telefon.
75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Vet att jag grina till Flickan från himlen böckerna när jag va yngre.
76. Tycker du att du är attraktiv?
Dyngsur av svett efter löptur, osminkad i träningsbyxor och BH. Oh Ja.
77. Vad är du allergisk mot?
Idioter.
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
För vadå?
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Tobias har jag för mig jag hört.
80. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Bloggisar? vilket mesigt ord. Ingen.

1 comment:

Eva said...

Efter att ha läst några frågor tyckte jag mig känna igen den. Insåg att jag hade gjort den i min bilddagbok för typ en månad sen.

16. När var senast någon stötte på dig?
Min kille stöter på mig hela tin... genom att kittlas typ.


Haha, lite dagisvarning :D

73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Anastacia... på en bild med solbrillor


Och Pixie!!