Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Cats and dogs outside my window

Saturday, July 11, 2009

Cats and dogs outside my window

Har det verkligen slutat regna nu? eller är det bara ett litet avbrott?? Förutom den timma jag var ute och sprang i morse tror jag banne mig det regnat hela tiden. Det gör mig egentligen inte så mycket, för det är ganska mysigt att bara vara hemma. Har fått en del uträttat här. Slängt en jäkla massa och plockat, fixat och donat. Till lunch vart det varma mackor med makrill som jag längtat efter ett bra tag nu.

Eftersom jag inte ville ge mig upp på stan och bli dyngblöt, tog jag en repa till Marieberg och letade efter min kära HM-kofta (en likadan som den jag tappade bort i helgen). Glädjande fanns den faktiskt, fast i fel färg. Jag ska ju såklart ha en svart och den fanns i nån knepig lila och ännu knepigare vit. Men det innebär ju att den fortfarande finns i sortimentet! Spöregnar det inte mon ska jag leta efter den på stan tänkte jag.

Försökte också finna ett regnställ, men det gick i stöpet. De kostar ju flera miljoner. Nä, kanske inte riktigt, men jävlar va dyra de är! Jag tänkte jag skulle ha ett till nästa helg eftersom jag är övertygad att det kommer regna när vi ska kolla på Metallica, men jag har bestämt mig att jag ska försöka få tag i en sån cape istället. De har jag för mig man kan köpa typ på macken... då kan jag ju bara kassera den om vädret vänder.'

Imon ska jag och min jetlaggade mor (som sovit hela dagen) ut och käka på Pacos!! Mums. jag fullkomligt älskar sån Nachostallrik att sitta och peta med i ljuvlig kyckling eller köttfärs med gräddfil och grönt.

No comments: