Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Psykiskt nerbruten av fysisk svaghet

Saturday, July 25, 2009

Psykiskt nerbruten av fysisk svaghet

Jag hittade en lekpark här breve som hade såna pinnar som Bartendaz använder sig av. Jag bestämde mig för att prova... det skulle jag inte gjort. Jag klarade 2 (!!!) med handflatorna mot mig och 1 (!!!!!) med handflatorna från mig. KATASTROF! Måste dock försvara mig med att detta var efter 60 minuter löpning och på fastande mage. Som ni förstår kan jag inte godta detta så nu har jag antagit en utmaning mot mig själv att jag ska klara 10 innan semestern är slut. Hujeda mig.

2 comments:

Eva said...

Men geez, jag läste "klara 10 MIN"...det hade vart nåt du!

Jag hade en sån i min dörrpost när jag var liten. Min brorsa gjorde typ 20, jag klarade 5 som max. Undra hur många jag skulle klara idag :S

Hannastacia said...

Haha, jadu, 10 minuter vore nåt det.