Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Färglös vy utanför fönstret

Tuesday, July 07, 2009

Färglös vy utanför fönstret

Lika grått och trist idag, men, oh, så gott jag sovit. Somna strax efter 21 nerkurad under täcket med till och med fötterna under. Det är ok att det regnar idag med (fast det gjorde ju inget om det inte fullkomligt öste ner när jag ska gå till jobbet), men sen får det nog vara nog.

Nåt sorgligt har hänt. Blomman på min jättefine "Nattens prinsessa" blidde aldrig nån blomma. Typiskt. Knoppen hänger som om den vore den mest deprimerade knopp i världen. Jag skulle låtit han va. När jag såg att blomman var på väg, gav jag den vatten och med största sannolikhet fick den en chock eftersom den inte fått vatten på väääldigt länge. Det är nog inte meningen att jag ska ha blommor.

Off to work... fan!

2 comments:

Eva said...

Nej, vad synd med blomman :(
Kolla så den inte står i vatten bara, den kanske går att rädda?

Gött att du fick sova iaf!

Hannastacia said...

Krukan är enorm så den orkar jag inte lyfta, men det står inget på fatet i alla fall.