Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Choo, choo train chuggin' down the track

Friday, July 17, 2009

Choo, choo train chuggin' down the track

Sitter på tåget mellan Jönköping och Värnamo och ser inte ett skit av det jag skriver. Solen skiner in rakt på skärmen. Asfint väder ju. Hoppas verkligen det håller i sig. Testade det mobila bredbandet innan jag åkte hemifrån och fick det inte alls att fungera, men nu funkar det klockrent ju!

Man hinner fundera en del när man åker tåg och jag har denna resa funderat ut en snygg tatuering som sträcker sig från min vänstra stortå, upp och ut till höger handled. Kanske inte låter så snyggt men i mitt huvve är den skitsnygg. Jaja, blir säkert inge med det.

Nä, det var alldeles för jobbigt och svårt att skriva utan att se nåt, så jag lägger ner.

Vi hörs!

3 comments:

Anonymous said...

Semester är bara från jobbet..... bloggen måste uppdateras dagligen

Eva said...

Ha det så kul i Lillebyn!

Hannastacia said...

Jag uppdaterar väl alltid bloggen dagligen? oftast flera gånger.