Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vickan på tjocken

Wednesday, August 17, 2011

Vickan på tjocken

Ok, jag kunde inte hålla mig fast jag egentligen skulle. Vickan a.k.a kronprinsessan af Schweden är på smällen. Om mina beräkningar stämmer är hon typ bara i andra månaden och jag kan nog tycka det är liiite osmart att gå ut med nyheten så tidigt. Men... det är ju hennes val.

Nu är det ju dock inte Vickans eventuella tidiga missfall jag oroar mig för utan det faktum att vi kommer bli totalt överösta av icke-nyheter om detta i ytterligare 7 månaders tid och sedan när ungen är född kommer det ta över totalt. Jag tror jag ska undvika tidningar och media överlag tills detta blåst över om typ kanske ett år eller nåt. Fy.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: