Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Konstig vecka

Wednesday, August 24, 2011

Konstig vecka

Vet inte om det har att göra med att jag snart ska få åka till Gbg och är glad för det eller vad det är, men den här veckan har varit riktigt rolig på jobbet trots en massa stress. Idag på förmiddagen var jag totalt dubbelbokad, men med lite spring i benen funka det ändå och jag har fått mycket lovord av mina patienter. Sånt är alltid kul.

Eftermiddagen bara flög iväg och jag vet knappt vad jag gjorde. Fullt upp var det i alla fall. Perfekt. Nu är den vanliga arbetsveckan slut och nu väntar två utbildningsdagar.


Jo, jag nämnde ju de där med beställda skor. Det är nämligen så att detta är mina absoluta favoritskor of all times. Bara det att det är ganska kass kvalitet på dom. Jag köpte mina första för ett par år sedan. Redan inom ett par veckor hade hälen släppt i sömmen och jag fick byta dom. Nu förra veckan hände exakt samma sak igen. Dock har det gått alldeles för lång tid för att få reklamera dom igen. Jag börja nästan grina när jag insåg att de inte fanns kvar på Nilson eller liknande, men efter lite sökande hittade jag dom på Brandos. Överlycklig blev jag också när jag såg att de var nedsatta från 599:- till 475:-.

Hade hoppats få dom redan idag, men status är :

2011-08-23 1332 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen 6    

... bara jag får dom innan fredag är jag nöjd. Jag har förlagt mig själv med shoppingförbud. Detta tills jag rensat ur min garderob. Jag har alldeles för mycket kläder där som jag inte använder och det är bara dumt att proppa in mer innan jag slängt och inventerat vad jag redan har. Gjorde ju lite i helgen och upptäckte ju redan då att jag har en del kläder jag faktiskt gillar men glömt att jag har. Skorna var ett undantag förståss. Jag slängde ju ändå typ 8 par i helgen.

Eftersom det är middag i mon kväll ska jag packa ihop det jag ska ha med mig till Göteborg redan i dag tänkte jag. Blir ju inte så mycket denna gång eftersom det bara handlar om fre-sön, men det är ändå skönt att ha det gjort.

Det kommer bli en hektisk helg. På fredag finns inga planer tack och lov för jag vill ha lite tid att bara mysa, men lördagen inleds med fotboll (tv) för att sedan på kvällen övergå i wrestling på Trädgårn. Söndag är det UFC--fest och sen är det ju dax att åka hem. En helg i sportens tecken minsann. Gillart!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: