Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Skitungar vol 2

Wednesday, August 03, 2011

Skitungar vol 2

Det gick förresten skitbra att springa i morse. Min nya rutt i Fallen är perfekt. Lite längre och backarna upp och ner är perfekt tajmade efter min ork verkar det som. Trots att jag är ute så pass tidigt som jag är, är det odrägligt varmt. Man är som nyduschad när man sprungit klart. Jag har en sån solmadrass som jag satt på förarsätet för att skydda det mot svetten och nu har jag även tagit ner en liten handduk att ha å torka svetten med när jag kör hem.

Hade tänkt sola på vägen hem, men det gick åt skogen. Det är nämligen som så att väster är så jäkla antikt att parkeringsautomaterna inte tar kort!!! Vilket vansinne. Jag körde runt bland parkeringsplatserna, men ingenstans var det så pass uppdaterat att jag kunde stå där så jag körde hem istället. Kan tyckas att man kan sola ute när det är sånt här väder, men det orkar jag banne mig inte. Å så bränner jag mig bara då. Nä, det är skönare att offra en halvtimme av svettande i ett solarium... där finns ju dessutom fläkt som gör det ganska drägligt.

Ok, nu till rubriken. ..

När jag kom åter från löprundan fanns nyckeln på plats i alla fall. Men FYFAN vad det såg ut därnere. Blött och skitigt på golvet, tvättmedelsrester överallt, rosa ludd inuti hela tumlaren och dessutom stod all ström på. Jävla skitungar. Jag skrev ett argt meddelande på bokningslappen eftersom jag ju inte kan vara säker på att det är just J.Andersson som tvättat sist.Jag har dock en känsla av att det är det och den grabben kommer ha ögonen på sig av griniga tant Svärd från och med nu.

Jaja, skönt att jag får tvätten avklarad nu i alla fall. Ska snart ner och hämta den och sen starta upp med packandet. Har fått tips av min musikguru Daniel om en massa fler HC-band... denna gång lämnar vi NYHC och går över på den brittiska. Hittar jag nåt bra kommer jag med största sannolikhet dela med mig av den.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: