Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Dagen död

Tuesday, August 16, 2011

Dagen död

Detta kan mycket möjligt varit den tröttaste dagen i mannaminne. Jag vaknade liksom aldrig. Illamående, huvudvärk, påsar under ögonen, ömmande kropp. Ja, allt sånt där negativt jobbigt. Visst är det semestern som satt sina spår, men nattens halsbränna och bröte gjorde ju inte saken bättre. Hoppas verkligen jag får sova inatt och va piggare imon annars vet jag inte hur jag ska stå ut. Det var nästan så jag ville sjukskriva mig och gå hem ett tag för jag mådde så illa.

Konstigt nog känner jag mig lite piggare nu när jag väl kommit hem. Det är ju konstigt. Nu när jag kan vila. Nu är jag träningssugen. Frågan är bara om kroppen håller med mig. Jag vet inte om jag ska testa eller om jag ska vila och ge mig på't i mon istället. Kanske går det skitbra.

Imon ska jag iväg efter jobbet och lämna bilen på Bilexpo (Mekonomen). Bromsarna har ju gnisslat bra länge och så är det ju den där jäkla lampan som ju lyst i princip hela tiden sen jag köpte bilen. Hoppas nu bara att detta kalaset inte ruinerar mig. Att det kommer kosta fattar jag ju, men det är ju skillnad på en tusenlapp och fem.

Nu ska jag surfa loss en sväng medan jag bestämmer mig för om det blir träning eller inte. My guess är att det blir nåt litet i alla fall. Kanske ska jag bygga på mina enorma muskler lite mer.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: