Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Spring för magen

Thursday, August 25, 2011

Spring för magen

Nu känns magen bättre. Lite vila raklång på golvet, en snabb löptur i Fallen och sen ett varmt bad på det. På Facebook väller fram bilder från Storan där kliniken sitter och mumsar på mat min mage vänder sig i protest mot. Jaja, vad är en middag på Slottet?

Jag pysslar om mig själv istället. Kroppen har skrubbats, håret tvättats och naglarna har fått färg. Nu återstår väl egentligen bara packning. Hur ska jag orka med det? Känner mig helt färdig som människa. Tur jag inte börjar fören 8.30 imon så jag hinner med lite pyssel då.

Äntligen är det dax... eller ja, inte redit än då, men i morgon när jag vaknar är det fredag och runt 12-snåret när de andra går till matsalen för att käka lunch hoppar jag in i bilen och kör sydväst! GÖTEBORG mina vänner! Mot min älsklingsstad och mot den rara karl som väntar på mig där... can't wait!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: