Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Burned

Thursday, August 04, 2011

Burned

Det blev en heldag på landet. Vi var ute hos Irre, P-J, Irres mamma och Janne i Åsbro strax efter 11.00 och sen satnna vi till typ 16.30. Jag ser ut som en kräfta. Man kände inte riktigt hur solen brände och det var så himla skönt att jag satt iden alldeles för länge.

Det var ett mysigt ställe precis vid vattnet. Vi gjorde, som man gör på landet, ingenting, snacka skit och åt god mat.

Åter i stan dumpade vi av Cillan grejer och drog uppåt staden. Örebrofesten pågår, men det var ju inte intressant eftersom vi ska åka tidigt i morgon. Nä, vi gick till Hälls istället där Cillan åt en sallad och jag tog en macka i skuggan. Pälsen står rakt ut och jag frossar som en galning. Ja, så går det ju när man inte lär sig av 32 års brännskador sommartid.

Vi åker som sagt tidigt i morgon. 8.00 är planen. Vi ska stanna i Brändåsen och tanka och dricka kaffe. Min andra omgång kaffe antar jag, men det är lite mysigt. Riktigt kul att ha sällis ner. Känns lite mysigt... en road trip typ. Att åka så tidigt ger oss tid att hitta på nåt i Gbg under resten av dagen. Kanske drar ut till Dicks pappa på landet... kanske en dag i stan. Vem vet. I don't care... bara jag får komma till mitt älskade Göteborg och den rara Daniel.

Får se om det blir nån blogg i morgon bitti till kaffet. Antar Cillan vaknar lite senare än mig så det blire nog. Men sen blire som sagt vila. Nu ska jag in i duschen och sen smörja mig med den lotion jag har i kylen... sen blire nog en bit kvällsyogutt och limpmacka. Nu känns livet bra gött igen.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: