Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Girls Lie, Cops Lie, Dogs love

Wednesday, August 03, 2011

Girls Lie, Cops Lie, Dogs love



Gaaaaaaaaaaaaaaah, va svettig jag ÄR! Jag gick i jäkla rask takt ikväll till Wisdom of Chains. Lyssna på dom. Jällar va bra! Efter prommen dök jag faktiskt in på solariet. Det gjorde mig inte ett dugg mindre svettig. Jag låg bokstavligen i en stor pöl när jag reste mig.


Ursäkta den dåliga kvaliteten på denna, men den är ju bara helt underbar. Försökte hittar texten åt er, men lyckades inte så ni får helt enkelt lyssna extra noga.

Nu får det fan lugna sig lite med värmen tycker jag. Jag orkar inte mer. Man blir totalt svett vad man än gör. Ja, jag fattar väl jag med att man blir toksvett av att gå ut och powerwalka, men jag menar inte det... utan svetten droppar ju bara av att man sitter still också. Man har ju liksom ingenstans att fly. Påminner mig lite om vintertid faktiskt. När jag fryser så jag tror jag ska dö... Detta är samma fast tvärtom. Får jag välja föredrar jag nog faktiskt detta när jag tänker efter.

Jaja, det är dax att duscha igen... tredje gången idag, haha.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: