Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: I'm gonna miss you

Wednesday, August 17, 2011

I'm gonna miss you

Snart dax att brumma iväg och lämna bilen vid Bilexpo. Känns nästan lite vemodigt... som om jag skulle lämna ifrån mig mitt barn i okända händer typ. Tänk om de inte tar hand om han på rätt sätt. Om de är hårdhänta mä'n. Nu tror jag ju i.o.f.s de är ganska vana vid att hantera bilar och kommer säkert behandla även min med respekt, men ändå. Och sen är det ju de där med att jag ju inte vet hur länge jag ska vara utan han. Tur jag i alla fall har HellSaab så jag inte är helt utan fordon om jag får för mig att jag vill äventyra i helgen.

Är det dax att ge sig ut och leta kantareller snart tro. Jag hör ju om folk som hittar nu. Problemet är väl mest det att jag inte riktigt vet vart jag ska åka. Hade velat ha med mig Emma och hon verkar lite sugen på det med, men vi får la se. Jag har ju faktiskt nåra påsar från mormor i frysen också.

Jag är trött i min kropp. Efter att ha slöat och slappat länge och väl känns det att jag sprungit måndag, styrketränat tisdag, promenerat några kilometer på luncherna och dessutom sprungit ganska mycket på jobbet. Fötter och ben är som klossar. Det lär väl inte heller bli direkt mycket bättre efter jag gått hem från Bilexpo. Jag har ju inte så mycket annat val dock. Annat folk hade väl tänkt att jag kunde ta bussen, men serni det gör jag ICKE! Det är inte ens ett alternativ. Buss åker jag bara i Göteborg.

Vill helst ge mig av på en gång, men jag tror det kan vara bra att vila fötterna lite om jag inte ska falla ihop efter halva vägen hem. Har dessutom laddat lite energi i form av keso som var otroligt gott och länge sen jag åt.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: