Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: 10 grader

Wednesday, August 17, 2011

10 grader

Hösten är banne mig här på riktigt. I alla fall på morgonen. Burr. Jag frös faktiskt lite i går med när jag gick till jobbet och då var det 15 grader. Dock var jag totalsvett när jag kom fram och med min fart får jag ju ofta upp värmen ganska snabbt.

Idag ska jag lämna i från mig min käre MeaniDevil. Eftersom bilverkstan vill ha bilen tidigt torsdag morgon kom jag överens med dom att lämna den i kväll istället. Bilexpo ligger ju liksom inte direkt på vägen till jobbet så det är ju skönt att slippa stressa på morgonen. Jag börjar bli lite nervös för kostnaden på kalaset. Det kan ju vara världens enklaste att fixa, men det kan ju även vara så att bromsarna redan är förstörda och motorlampan lyser för att hela avgassystemet håller på att rasa eller nåt. Billigt kommer det nog inte bli oavsett tyvärr.

Det är skönt att det åtminstone är onsdag. Det känns som jag har jobbat en hel vecka redan, men det är ju bara att inse att så inte är fallet. Det är 2½ dagar kvar. Och så här kommer det vara nu ett bra tag. Inte en extra ledig dag i sikte. Jaja, vi har ju i alla fall utbildningsdagar torsdag och fredag nästa vecka, men ändå. Inatt har jag i alla fall sovit bra. Vaknade till och med att klockan vid 05.00. Hoppas det gör att jag kan hålla mig lite piggare under dagen.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: