Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nemaz Problemaz

Monday, August 15, 2011

Nemaz Problemaz

Som om jag aldrig haft semester vaknade jag klockan 4.30... dvs en halvtimma innan klockan ens ringt. Somnade iofs på stubben igår, men visst är det lite lustigt?!

Jag är inte alls peppad på det här, men det känns inte heller lika tungt som jag trodde det skulle göra. Det jobbigaste just nu är att jag inte riktigt kommer ihåg vart jag gjorde av mina kläder när jag gick hem där fredagen vecka 28. Slängde jag dom bara uppe på 28:an (antagligen) eller var jag så duktig att jag bar ner alltid till mitt skåp i källaren? Ja, det återstår la att se. Mailboxen är en sån där sak jag verkligen INTE ser fram emot att ta tag i. Jag tror mig minnas att jag inte satte nåt autosvar på den heller så det må mycket väl hända att där finns brev från folk som är sura över att inte fått svar. Men de borde la fatta att det varit semester!? Ser inte heller fram emot att ta tag i allt insamlande till blåscancerregistreringen där jag antar att det växt till sig en hög trots att det varit semester. Cancer tar ju liksom inte semester. Måste kvickt boka in en resa till Västerås också för att sätta mig där och spana i journaler. Men jag ser fram emot att träffa Emma och Susanne och höra vad de haft för sig under semestern. Saknar våra samtal faktiskt.

Det börjar bli dax att röra sig. Inte egentligen, men jag tror jag har lite flex att ta igen efter sista veckan när det blev många tidiga eftermiddagar. Känns alltid bra att ha lite tid på sig att finna sig tillrätta också innan alla andra kommer. Antar det blir en del tjötande om vad alla haft för sig så fort alla är på plats. Nu kan vi ju bara hålla tummarna också att det inte kör igång på fullt ös så här första dagen också... men må det bara inte gå för segt heller. Lagom är bäst va.

I ettermiddag ska jag dela med mig av vad jag gjort på min semester. Lite kort kommer med, även om jag varit fruktansvärt dålig på att fota.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: