Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Full of Hate

Wednesday, August 24, 2011

Full of Hate


Cannibal Corpse och Behemoth... två av mina absoluta favoritband, spelar i Göteborg i februari! Men.på en tisdag!?! En TISDAG! Why oh Why? Varför inte en måndag? eller en torsdag? Nä en tisdag. Så illa mitt i veckan att det blir en massa semesterdagar hur man än beter sig. Eftersom man inte vill åka hem samma natt får man åtminstone ta onsdagen också och eftersom det känns som måndagen blir en klämdag vill man ju gärna ta den med. Det blir tre dagar det.

Jaja, det är långt kvar tills dess. Med lite tur kan man kombinera med nån jobbresa... eller med ännu mer tur bor jag i Göteborg vid detta laget.

Onsdag morgon och veckan går verkligen framåt! Sista vanliga arbetsdagen också innan utbildningsdagar torsdag, fredag. GÖTT! Vet dock att denna dag kommer bli lite hektiskt för min del, men eftersom det är sista gör det inte så mycket.

Jag måste blitt helt och hållet vansinnig för idag vaknade jag 3.36 och var alldeles superredo för att gå upp. Hade svårt att somna om för att jag egentligen inte alls ville ligga kvar. Lyckades somna om och steg till sist upp 4.40. Vadan detta? Det är ju mörkt ute... ska man inte vilja sova aslänge då? I morgon och på fredag hoppas jag i alla fall kunna sova lite längre när vi inte börjar förrän 8.00 resp. 8.30 och jag liksom inte behöver byta om eller kan flexa in tidigare, men jag antar det inte kommer gå heller så då får vi la passa på att träna eller nåt istället. Morgonträning rules!

Men först... onsdag. Hoppas mina skor jag beställt kommer. Har inte berättat för er om det, men det gör jag vid arrival.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: