Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: UFC-fest på söndag

Monday, August 01, 2011

UFC-fest på söndag


Igår tog jag hem Strikeforce-galan som gick lördag natt. Det är för jäkla kul med MMA. Dock måste jag säga att just Strikeforce är lite tråkigt. UFC är bra mycket bättre. På lördag går nästa gala och UFC-gala innebär UFC-fest för hardcore UFC-diggarna i Gbg på söndag. Det blir min första UFC-fest och jag antar jag kommer antagligen va enda tjejen där. Det gör mig nada... är inte alltför vanligt förekommande med tjejer som gillar MMA och fighting. Jag vet inte riktigt vad denna UFC-fest innebär, men jag ser mycket fram emot detta!

Huvudmatchen går mellan Rashad Evans och Tito Ortiz... här går mina hejarklacksramsor till Evans utan tvekan. Jag gillade honom i realityserien The Ultimate Fighter 10: Heavyweights och jag har aldrig riktigt gillat Ortiz... som ju för övrigt är... eller var Jenna Jamesons hunk.



Extra spännande är att vår svenske stjärna Alexander Gustavsson ska fightas! Han har gått 4 UFC- fighter förr och hittills bara förlorat en. Och det bara den han förlorat under sin MMA-karriär.

Jaja, det är ett tag kvar tills dess. Och innan det har jag 4 matcher till på Strikeforce att plöja igenom.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: