Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Bilen ja...

Friday, August 19, 2011

Bilen ja...

För en stund sen ringde de från Bilexpo. De hade fixat till mina bromsar. var ingen fara med dom... behövde bara justeras och oljas lite. För de lilla ska de ha 1200... plus de 400 då för att söka igenom. Hmm, ingen billig historia för lite olja. Men men...

Å så motorlampan som lyser då? Ja, den är släckt, men felet är inte åtgärdat. Jag är inte helt med på vad killen menade men tydligen hade kollen gett utslag på fem grejer! FEM?!? Jaha, och hur går ni vidare då undrade jag och svaret jag fick var. "Det gör vi inte för det blir för dyrt. Du får komma och hämta bilen och börjar lampan lysa igen får vi kolla om det ger utslag på nån av grejerna". Hmm, menar han då att resten inte behöver åtgärdas? Eller vad menar han? Varför gav det då utslag på grejer om de inte behöver fixas. "Ok" sa jag och ska gå dit imon och hämta hem den. Vad ska man säga när man inte fattar nåt?

Ja, det verkar ju som bilen är körbar i alla fall och då är jag nöjd. Man kan juhoppas lampan håller sig släckt så jag slipper bry mig om det mer.... men sån tur kan man väl aldrig ha?


Image and video hosting by TinyPic

No comments: