Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Normalt? NORMALT?!

Wednesday, August 17, 2011

Normalt? NORMALT?!

Vilken jäkla idiot! En svensk kvinna lämnade sitt barn i barnvagn utanför en krog i USA och blev arresterad. "Det här är vanligt i Sverige och inget konstigt alls" säger dåren då. På fullaste allvar!? Man lämnar väl inte sitt barn ensamt på gatan? Eller gör folk det? I sånt fall är jag riktigt skrämd.


Och OM man nu gör så normalt i Sverige betyder väl inte det att man gör det i USA där barn försvinner fast man håller dom i handen. Insåg hon inte vart hon var eller hade hon glömt eller vad är hennes ursäkt? det låter för mig helt och hållet vansinnigt.


Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Sjubarnsmamma said...

Jag läste oxå om detta och det är inte klokt. Hur kan man bara lämna kvar sitt barn utanför. Jag skrev om det i min blogg och ställde frågan om de hade lämnat en sedelbunt utanför. Kanske en dum jämförelse tycker en del men det jag ville komma till var om pengarna var viktigare än barnet.

☆Videhexan på Virkaholic☆ said...

Hysterisk överreaktion!

Normalt vet jag inte men inte alls ovanligt förekommande, men det bror nog mycket på var man bor....