Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ullared

Monday, August 29, 2011

Ullared


Jag hör till de få människor i detta land som aldrig varit på Gekås i Ullared, men nu ska det bli ändring på det. Om två veckor drar nämligen jag och Daniel dit med en av hans arbetskamrater med dam. Daniel ska kolla efter kläder till Depa och när erbjudandet kom upp tackade han ja och bjöd med lilla mig. Ska bli riktigt spännande faktiskt. Jag är inte typen som go's nuts bara för att det är billig och jag hittar sällan saker på Överskottsbolaget och liknande, men man kan ju hoppas på lite schyssta funktionskläder för är det nåt jag sliter är det ju det. Sen lite strumpor och bröte går ju alltid åt. Jag lär ju inte köpa fryspåsar i alla fall. Så jälla snål är jag inte så jag inte kan betala de 7 spänn eller vad de kostar på ICA.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: