Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Göteborg - Fredrikshamn

Tuesday, August 02, 2011

Göteborg - Fredrikshamn

Sitter på balkongen och fryser nästan. Skönt! Varit ute och kutat i Fallen denna morgon och hittade faktiskt en helt ny rutt. Roligt med nytt och det blir ju konstigt nog så mycket lättare att springa då. Ok, jag vet att jag sa igår att jag inte skulle springa idag, men fötterna kändes bättre och jag var bara så sugen när jag vaknade.

Passade på att släpa fram dammsugaren och köra ett varv medan jag redan var svettig. Skönt att ha det gjort eftersom det hängt över mig i flera dagar nu. I övrigt har jag ju städat och gjort jättefint, men damm, grus och smulor stirra på mig med öppna ögon.



Fick just ett meddelande från Daniel. Han och helt helt gäng polare inklusive barn befinner sig på havet mellan Göteborg och Fredrikshamn i detta nu. De hade precis inmundigat hotellfrukost och skulle ge sig an båtens utbud. Önskar jag vore med!! Låter ju urmysigt. Själv har jag som vanligt inga planer... inte förutom att jag ska lyssna igenom lite ny hardcore jag tagit hem. Men det är ju liksom en bakgrundssyssla. I övrigt nada.


Men hörni det känns mycket bättre nu. Det börjar närma sig. I morgon är sista dagen utan nåt att göra. Sen kommer Cillan och sen är det äntligen dax för Göteborg igen!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: