Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Good day

Monday, August 22, 2011

Good day

Shiiit, va mörkt det är på mornarna nu! Bara över helgen märker jag otroligt stor skillnad. Idag var det så där att det värkte i ögonen när man tände lampan på toaletten. Och detta mina vänner är bara början. Jag känner nästan lite ångest över att höst och vinter är på väg. FY, fy, Fy!

Har varit en bra dag faktiskt... trots måndag. Förmiddagen svischade förbi och vid 11.30 ungefär satte jag mig i MeaniiDevil och brummade mot Västerås. Skitväder, men det gick och jag var framme nästan prick 13.00 som avtalat (ok, det tar bara en timme, men jag körde lite lite fel). Väl där gick det väl inte så smidigt som jag hoppats. Forskningssköterskan ville inte låna ut sitt lösen och gjorde typ arbetet åt mig. Hon läste och jag skrev. Hade gått betydligt mycket snabbare om jag fått gjort det själv eftersom jag ju har ett upplägg som funkar bra efter att ha gjort detta i typ fem år. Men men... jobbet är gjort och hemresan gick smidigt. Och vet ni!?!? Bilen går som en klocka och lampan har inte börjat lysa än! HOPPAS det håller sig nu!

Väl hemma hade jag ett brev från Daniel i lådan. Kan tyckas onödigt att skriva brev när man pratar via mail, sms och på telefon varje dag, men det hela började efter att vi suttit och pratat om hur kul det var att få brev förr i tiden och sen började vi skriva. Det är fortfarande lika kul att få ett handskrivet pappersbrev så vi har fortsatt :).

Nu står träning på schemat. Det verkar bli åska när som och eftersom jag sprungit hela helgen får det bli nån form av hemmaträning i dag. Lite stepper och styrka skulle jag tro. Till det ska jag lyssna igenom Blood for Bloods nyare alster. Vid första "anblicken" fastnade jag för de två första från 1998 och 1999 och jag har haft så mycket musik att lyssna på att jag inte hunnit med dom än. Men nu är det dax och det är ju alltid bra med lite hardcore till träningen!



Image and video hosting by TinyPic

No comments: