Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Fy

Tuesday, August 16, 2011

Fy

Tyckte väl att måndagen kändes lite väl lätt både gällande sömn och pigghet. Men så bra skulle det ju inte få vara. Hade svårt att somna och har VERKLIGEN INTE sovit bra inatt. Har drömt konstigt, vaknat hela tiden och till och med haft halsbränna med sura uppstötningar. Jag har väl aldrig halsbränna!? Självfallet vaknade jag 4.30 och kunde inte somna om och nu sitter jag här som en jäkla zombie. Hur ska dagen gå? Kör på stenhårt med uroterapin idag med. Inget lugn, ingen ro. Och det är väl bra i.o.f.s. Blir det segt kommer jag ju bara känna av tröttheten.

Gårdagskvällen gick snabbt. Hösten är här och det började ösregna så fort jag landade i Fallen för löpturen. Och det var inte dåligt vad det regnade. Jag var dyngasur, tröjan satt som en korvskinn, sminket rann i nyllet och lera skvätte över hela mig. Men det var ganska skönt ändå.  Kom hem, duschade och käkade och sen var det banne mig mörkt ute. Trots att klockan kanske bara var 20.30. Ok,inte mörkt, men det började skymma. Skulle kollat UFC:n, men det hann jag inte riktigt med. Får la bli i dag det.

Inte alls peppad på dagen som ni förstår, men man har ju inget annat val än att bita i det sura och ge sig av. Hua!

(började på semesterrapporten igår, men hann inte riktigt klart. Kommer i afton I guess)

Image and video hosting by TinyPic

No comments: