Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Gottar mig med ny musik

Tuesday, August 02, 2011

Gottar mig med ny musik


Jag passar på att vara inne medan det faktiskt är skönt. Solen börjar precis komma runt hörnet och då kommer det bli olidligt här igen. 

Har tagit hem en hel del bra musik denna morgon. Nu är det ju så att INGA av banden är nya, men för mig, som ju tidigare varit anti-hardcore förut är de ju det. Här är lite av vad som spisas denna morgon:

A Perfect Murder

Madball

Short Sharp Shock

Raised Fist

Pro-Pain

Cro-Mags

Nu är det ju inte bara just de skivorna jag visar här utan ALLT med ovanstående ska gås igenom hade jag täntk. Ska iväg och köpa lite fler skivor om en stund så jag har lite att bränna på till bilen. Blir en resa i hardcores tecken på fredag. Hoppas Cillan pallar haha.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: