Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Första dan

Monday, August 15, 2011

Första dan

Det var till att dra igång direkt i morse. Hade ju hoppats få börja första veckan utan uroterapi eftersom man ju inte är helt med i skallen, men icke. Det var cystometri från start. Men det gick ju bra såklart. Bara det att huvudet inte är helt med och man glömt de enklaste sakerna. Kom ju tillbaka ganska snart dock.

Så... förmiddagen gick snabbt som attans. Å eftermiddagen med. Hade en "liten" hög med lappar på mitt skrivbord. Recept, planeringar, telefonsamtal... ja, som ni förstår var högen inte så liten. Sen var det dax att öppna mailboxen. Å sen hann jag inte så mycket mer. Dagen var slut,

Mina fötter är ömma som satan. Jag hade ju nämligen glömt det faktum att jag tagit hem mina jobbskor och jag fick dra på mig ett par avdankade Rustaskor som jag haft nån gång för många år sedan. De var hårda och skavde och gjorde ont. Jag hoppas verkligen inte det ska påverka kvällens löprunda för mycket. Det var länge sen jag sprang nu. Ända sedan torsdag morgon  v 31 tror jag minsann... Har ju inte sprungit eller tränat alls under sista semesterveckan och det har varit jätteskönt. Dock känns det som det är hög tid nu om jag inte ska förlora varenda liten muskel jag har. Det blir Fallen ikväll. Längtar dit faktiskt. Tyvärr är det ju äckligt kvavt ute och jag hoppas verkligen jag hinner ut innan regnet och förmodligen åskan också kommer.

Men först... lite relax i soffan framför datamaskinen.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: