Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Last day of lonelyness

Tuesday, August 02, 2011

Last day of lonelyness

Jippy...bara en dag i ensamhet kvar! I morrn kommer jag nog fylla dagen tror jag. Har sånt där sista minuten pyssel. Tvätten ska slängas i redan 07.00 och sen ska ut och springas. När tvätten är klar ska den vikas och väskan ska packas. Antar det kommer ta lite tid eftersom jag inte har helt koll på vad jag ska ha med mig. Det är ju superhett nu, men som det ser ut ska det bli sämre nästa vecka. Sånt är ju skitsvårt. Men... jag har ju bil och kan ta med mig hur mycket som helst i princip.

Sen ska fler skivor brännas. Har hunnit mer tre ikväll. Jag ska gå över lägenheten en sista vända och se till att det ser någotsånär snyggt ut tills jag kommer hem. Jag ska handla hem ägg och yogutt med långt datum så kylen inte är helt tom när det är dax att återkomma.

Allt detta ska göras redan i morgon för jag betvivlar det blir så mycket gjort på torsdag. Vi ska ju ut på landet och sen kommer vi la sitta och snacka skit här hemma och vem har tid med packning och sånt då. Och på fredag drar vi tidigt. Så tidigt jag får liv i Cillan.

Första tre dagarna i Göteborg känns lite smockade faktiskt. På fredag ska vi eventuellt ut till Dicks (Cillans kille då) land och bada. Eftersom Daniel har sonen sover jag hos Cillan & Dick på fredag, men på lördag är det loppis på Heden med Daniel och lille Depa. På kvällen har jag två alternativ som jag inte ritkigt kan välja mellan. Det är antingen Nationalteaterns Rockorkester + Pugh Rogefeldt på Trädgårdföreningen med Daniel och Co eller så är det The Rumble + The Cloud + Circus on fire @ Showdown på Henriksberg med Cillan & Dick. Går nog helst på Nationalteatern och Pugh men det kostar nästan 400 pix och det lär ju inte va som det var förr ändå så jag vet inte. Spelar väl egentligen ingen roll för vi lär ju mötas upp allihopa ändå tillslut... och  jag gillar ju Henriksberg. Sen på söndag är det ju UFC-fest. Detta är nog det jag ser fram emot allra mest. Kolla på fighting med en massa människor som uppskattar det till max. Roligt! Sen lugnar det sig nog på måndag. En slappardag skulle jag tro. På tisdag är det konsert igen. Hoola Bandoola Band På Liseberg. Ska bli lite roligt faktiskt. Hoppas vädret är bra så kan det bli riktigt mysigt. På onsdag är åter en stiltjedag vad jag vet. Kanske blir det IKEA här för Daniel ska ha nya bokhyllor och vardagsrumsbord å i sånt fall blire ju en del byggande också. Det gillar jag. På torsdag är det fest! Daniel fyller 34 på söndag och Andess har bestämt att det är på torsdagen skivan ska hållar. Jag tänkte ge mig på att baka tårta. En alldeles speciell. Tänker inte skriva vad ifall nu Daniel skulle se. Resten är mig veterligen oplanerat. Vi ska hinna med en bio och ett restaurangbesök tänkte jag som jag då ska bju på såklart eftersom han fyller. Här kommer jag nog börja bli knäckt. Veckan kommer gå snabbt och det kommer inte vara jobbet allena som ger mig ångest utan det faktum att det är slut på långledig och därmed kommer bli mindre av att träffa Daniel. Det kommer bli korta helgen och mörkret och kylan kommer komma krypandes.

Nä, fy, nu börjar jag nästan få ångest redan. Vi skiter i det nu för bövulen. Fokus på allt kul jag ska ha inom kort!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: