Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kräks på tillvaron

Saturday, August 20, 2011

Kräks på tillvaron

Nä inte bokstavligen... eller ja, nästan faktiskt. Har så utbota tråkigt att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Vill inte vara här. Vill vara hos Daniel... mysa och kolla på film i söfa i Tuve. Och om inte det skulle gå vill jag vara hos Cillan. Hade jag bott i Göteborg nu hade hon och jag kunnat ha en tjejkväll med film och mys,. Hon är nämligen hundvakt och hennes karl ska ut på partaj. Men näääääääääää, Inget av det ska inte gå för det är 30 jävla mil emellan. Jag blir så förbannad. Vafan gör jag här efter alla dessa år jag velat härifrån? Varför varför VARFÖR har jag inte flyttat för länge sen. Varför flyttade jag inte när alla andra gjorde det? jo, för jag skulle va så jävla duktig, gå på universitet och få ett bra jobb. MEN DET KUNDE JAG VÄL FÖR FAN GJORT I GÖTEBORG MED! Jag är vansinnigt arg just nu. Ont i nacken har jag med. Allt är skit.

Det är massor med dagar kvar tills jag får åka iväg. Morgondagen och veckan kommer säkert gå skiiitsakta. Och när jag väl landat i Göteborg på fredag kommer det gå skitsnabbt. Helgen kommer bara susa förbi och sen samma jäkla skit och väntan igen. Nä, så ska jag fan inte ha det igen. Nu jäklar ska vi ta tag i detta. PÅ REDIT! Göte-JÄLLA-borg here I come!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: