Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tankens kraft

Tuesday, August 23, 2011

Tankens kraft

Sitter med bultande fötter och försöker motivera mig för en löptur. Inte för att JAG behöver motiveras, men mina fötter säger annat. Det är nämligen som så att mina Volvoskor verkar gjort sitt och med det kommer värken efter en lång arbetsdag. Dessutom har spännet gått sönder på högerskon så den värker ännu mer. Jag har spolat fötterna under iskallt vatten och sitter och rullar och masserar dom med förhoppningen att de ska bli som nya... pigga och fräscha. Än så länge känns ingen skillnad och de värker prick lika mycket som innan. Fungerar det att man tankens kraft få bort smärtan tro? Men det har aldrig stoppat mig förr med lite värkande fötter så ut ska jag! Tänker köra med mitt säkra kort Agnostic Front i öronen så blir det pepp i alla fall.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: