Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Bloggvila igen f.o.m fredag

Thursday, August 04, 2011

Bloggvila igen f.o.m fredag

Ni inser väl alla att bloggen kommer gå i ide igen från och med i morgon. Kanske lite smått redan i dag eftersom jag kommer vara borta på dagen och har besök på kvällen. Ni får klara er. Och alla ni som vanligen läser bloggen har kanske ändå märkt att jag är helt inne i ett slags semesterbloggläge. Orkar inte ha en massa åsikter just nu. Har för mycket eget att fundera på och dessutom har jag ju spenderat mina dagar de senaste veckorna helt i musikens tecken. Musik är bra. Får en att tappa fokus samtidigt som det hjälper en tänka klart när man behöver det med. Aggressioner ut, glada känslor in.

Vaknade klockan 06.00 idag och frös. FRÖS hörni?! Är det möjligt? Ja, tydligen. Hur som helst gick det över ganska fort när jag kom upp. Det ser inte alls ut att bli så dåligt väder som det var utlovat utan istället skiner solen idag med. Nu hade jag ju hoppats på en lite svalare dag, men detta kan väl passa sig då eftersom vi ska ut på landet. Klockan 11.00 ska jag hämta upp Cillan så åker vi till Åsbra. Ska bli kul att träffa både Cillan och Irre och PJ.


Men först springa i Fallen. Har lite ny UK Hardcore idag så det ska bli spännande att se om den mäter upp mot min älskade NYHC.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: