Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Knak

Friday, August 19, 2011

Knak

Ed "Short Fuse" Herman

WoHoo! Nu har jag kollat på sista tre matcherna på UFC on Versus 5 och är mäkta imponerad av Ed Herman. Gillade han sen tidigare, men efter denna match är han tillsammans med Donald "The Cowboy" Cerrone min idol.

Ed Herman vs Kyle Noke on Versus
Ed fick ta i Nokes ben, låste fast hans knä mellan sina och böjde samtidigt undan hans fvrist åt andra hållet. Sen klämde han och vred tills det knaka. Här tappade Noke givet ut av smärtan. Riktigt bra match av Herman!

Donald "The Cowboy" Cerrone
Det var bra mycket roligare att kolla på matcherna på TV:n via USB! Men... jag inser ju att min TV är bra liten den med. Det är mycket mäktigare när man kollar på Daniels 50 tums plasma. Kanske mitt nästa projekt att köpa ny TV då.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: