Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Värme, host, & harkel

Saturday, June 27, 2009

Värme, host, & harkel

Min konstiga förkylning har nu gått över till hosta och harkel. Köpte mig ena pava Kan Jang igår för av erfarenhet är det ju det bästa. Men fy, vad det smakar illa. Jag hatar ju lakrits och detta är ju som koncentrerad sådan. Dessutom sitter smaken kvar i munnen skitlänge efteråt trots tandborstning och vätskeintag. Blä!

Hur skönt som helst nu på morgonen. Fick bli promenad idag med, men i morrn hoppas jag kunna springa lite. Jag måste få komma igång med träningen igen. Känner ju hur kondtion och muskler bara ramlar av mig för varje minut. Samtidigt vill jag inte riskera återfall i sjukan, så det är lika bra att ta det lite lugnt.

Trots att jag älskar värmen kan jag inte låta bli att klaga lite också. Värmen inomhus gör det ju omöjligt att sova bra. I natt var jag så varm att Christian fick kyla mina fötter med kylklampar för att jag skulle kunna sova. Det var mycket effektivt och rekommenderas vid överhettning.

Veckans goding
En ny yougurt skådade mina ögon när jag var och handlade i torsdags. Valios Fruktfröjd med banan, kokos och ananas.

Mumsfillijävlababba säger jag bara!


Vilken sommarhit! Hoppas bara denna nya smak på tillfälligt besök blir sån succé att de lägger den till standardsortimentet. Annars börjar jag gråta när den försvinner.

No comments: