Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: U21-EM

Friday, June 26, 2009

U21-EM

Hör och häpna, men ikväll har jag sett fotboll... och tyckte det var kul och spännande... mycket så till och med. Bra mycket mer drag i U21-laget än när de gamla gubbarna lirar. Synd bara att det inte gick vägen, för de var fan värda att vinna. Sverige började ju inte bra, men var ju helt klart bäst mot slutet!


Tyckte riktigt synd om Molins när han missade. Trots att han kanske inte var matchens stjärna, är han min nya idol.

Den där jäkla överlägsna smilfinken Hard gillar vi inte. Rätt åt han att han fick gult kort och för min del hade han gärna fått ett rött också, bara för de där jäkla påklistrade flinet.

Riktigt tråkigt att det inte blev final. jag hade banne mig sett fram emot en sån match. Jag måste va sjuk. Jag hatar ju fotboll.

2 comments:

CiBag said...

Haha, byter du metaltown mot fotboll, jisses Hanna ;) Sjuk är rätt ord! Förresten, vad är guld kort? ;)

Hannastacia said...

Haha, guld kort va han absolut inte värd. Utbytes genast mot ett FULT GULT!