Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Christian har fått en ny polare

Sunday, June 28, 2009

Christian har fått en ny polare

Idag har vi lärt känna detta underbara lilla livet. När jag låg i solen i morse hörde jag en katt på avstånd som jamade och jamade, men trots detta kunde jag inte lokalisera missen. Visade sig att den satt högt uppe i ett träd och inte kom ner. Jag satt ett tag och spana pån och funderade på hur jag skulle göra för att hjälpa han ner, men sen vart jag avbruten i mina funderingar av ett kattvrål och ritch ratch och sen var problemet löst.

Smått yr i bollen och lite skrajsen försvann missen en stund, men när Christian kom och joina mig titta han fram igen. Gräsmattan bakom Christians hus måste vara helt enorm för en liten misse och han spana och speja och jaga. Han fatta tycke för Christian direkt och jag tror vi har en vänskap där som kan växa att bli starkare än nåt annat vi skådat.

Såg en film igår. The Hangover. Riktigt rolig. Det är sällan jag skrattar åt komedier, men åt denna gjorde jag faktiskt det. Zack Galifianakis (vad är det för jäkla namn egentligen?)... vilken hjälte. Honom vill vi se mer av!

Självklart är jag röd som en kräfta efter en sån här helg. har precis tagit en iskall dusch och smöjt in mig med lotion som stått i kylen, men jag har en föraning om hur skön denna natt kommer vara. Damn!

Måndag imon då. Tre veckor kvar till semestern. Damn!

1 comment:

Eva said...

Åh, jag vill oxå se The Hangover! Söt katt förresten :)