Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Amazing race

Sunday, June 07, 2009

Amazing race

Ingen bilkö!!! Helskumt för det var ganska mycket trafik och stoppet var kvar, men jag klagar knappast. Sen låg jag bakom en lastbil eller två på skitväg 50, men det gick smidigt som faen ändå. Hittade parkring här hemma direkt också. Datumparkering på söndagar så det brukar vara tjockt, men ibland har man tur och det fanns en jag precis kunde klämma in Saaben på.

Suger koballle (scuse moi my language) dock att åka från Bäjbo. Har varit världens kortaste helg tror jag minsann. Nästa gång blire i alla fall en dag till och det gör ju faktiskt en hel del. Det blir till Midsommar det. Vi var på Citygross förut och hittade en Strawberry Dauquiri mix på USA-hyllan (såklart) som vi ska testa då. Hoppas det blir riktigt sommarväder också... och kanske en tur i Gurras båt!

Imon åker alltså mamma till USA och syster med familj i nästan 5 veckor. Det är hon värd! Önskar jag kunde följt med, men det får väl bli nästa gång... var ju faktiskt inte ens ett år sen jag var där nu och tyvärr kan man ju inte åka alltför ofta.
Have a blast, mummy. Gonna miss you!

4 comments:

C.Hjort said...

ja denna helgen bara svischade förbi, men snart är det semester och då ska du i plurret på en wakeboard :D

CiBag said...

Göttegrisar me Strawberry dauquiri! Ni får ta en åt mig me som inte får dricka en endaste liten drink på hela sommarn :(

Hannastacia said...

Jag dricker en åt dig Cicci! Om du vill kan du få sitta breve oh lukta ;)

CiBag said...

Hmm, jag blir nog hemskt avundsjuk då är jag rädd. Måste ordna lite alkoholfria i sommar tror jag ;)