Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sommarförkylning

Tuesday, June 16, 2009

Sommarförkylning

Taggtråden i halsen är ett faktum. Har ju inte känt mig helt hundra på några veckor nu och i går börja det kännas i halsen som en sån där svag irriterande känsla. Kände mig även lite ruggig och några nysningar slapp ur mig under dagen igår.

Nu är det ett rent helvete att svälja och jag fryser som om det vore mitt i vintern (trots att faktiskt solen skiner idag). Men vem har tid att va sjuk nu??? Att bli hemma från jobbet skulle vara helt förödande för mina kollegor, eftersom vi inte har en millimeters spelrum i schemat. Och hur kul är det att bli sjuk lagom till midsommar? Nä, om jag blundar riktigt hårt och koncentrerar mig kanske det förvinner.

1 comment:

Eva said...

Usch, jag håller precis på att ta mig ur det där nu, gått igenom ont i halsen, frysa, sova hela tiden och är kvar med snor och hosta :(