Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Goin' mobile

Wednesday, June 17, 2009

Goin' mobile

Jag glömde ju berätta. I did it. I söndags kväll beställde jag mobilt bredband, så nu kommer jag kunna uppdatera min blogg all summer long. Hade hoppats att det skulle ha kommit tills idag, men sån tur kan man ju inte ha, så det hade det ju såklart inte. Kollar på BBBs urusla sida och där står fortfarande...

Den begärda informationen för kunden saknas

... när jag klickar på leveransstatus. Samtidigt på ett annat ställe står det att det ska ta tre arbetsdagar, så det är la bara att vänta och se. Tänkte först jag skulle åka hem imorrn innan jag åker till Värnamo och kolla, men det är nog lönlöst, så jag får vänta tills jag kommer hem. Går ju faktiskt att posta några inlägg från Christians klumpdator med.

No comments: