Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Innan tuppen vaknar

Friday, June 05, 2009

Innan tuppen vaknar

Vakna redan 4.15 i morse! Why, oh why? Efter 15 minuters försök att somna om insåg jag att det var helt lönlöst och klev upp. Och nu sitter jag här och har aslänge kvar tills jag ska till jobbet.

Jag drar som tidigare nämnt till Värnamo idag direkt efter jobbet. Vädret ser ju inte direkt lovande ut för den picknick vi planerat länge nu, men enligt Aftonbladets väder ser det ut att bli riktigt fint därnere imon faktiskt, så who knows. Jag är i alla fall glad att jag inte tar studenten idag eller är på Sweden Rock och fryser arlset av mig.

So... några timmar jobb nurå och sen off in Saab. När jag kommer fram blire Chaplin pizza! Jihoo, längtar.

No comments: