Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Var sjutton är mitt mobila bredband?

Wednesday, June 24, 2009

Var sjutton är mitt mobila bredband?

Fortfarande finns inga uppgifter på min sida på BBB. Jag åker ju imon igen... utan mobila surfmöjligheter denna gång med! Skärpning Bredbandsbolaget (som bara blir sämre och sämre för varje dag som går).

P.g.a. bristande tvättmöjligheter (eller ork) åkte jag till Stadium Outlet idag efter jobbet på Hellridern och köpte på mig lite nya strumpor och trosor. 3-pack för 49 spänn så det blev två gäng av varje! Men jisses vad slut jag var efteråt. I stekande hetta trampade jag ppå med tomma däck. Luften var puts väck och ingen pump hade jag med mig. Det var kämpigt värre.

Nu är jag trött, men jag bävar för att inte kunna sova då det är typ 40 plus i lägenheten och fläkten står på vinden... säkert längst in. Jaja, sista dagen för denna vecka imon!

No comments: