Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Pust!

Wednesday, June 24, 2009

Pust!

Jisses, vad det har varit varmt inatt. Sovit skräp. I kväll blire att fixa myggnätet även i sovrummet så jag kan öppna fönstret. Jag vägrar öppna det utan för kommer det in nåt jäkla kryp eller flygfä dör jag.

Vad konstigt det är med min sjuka. Halsen är mirakulöst bättre igen och idag kände jag mig bara lite täppt när jag vakna och nu mår jag bra. Jag klagar såklart inte över det, men det är ju skit om et ska hålla på så här fram och tillbaka sommaren igenom.

Idag tar jag Hellride till jobbet. Har planer efteråt sörni, men det tar jag sen.

Bye for now.

2 comments:

Eva said...

Det är helt galet varmt! Tur att min lägenhet ligger på skuggsidan ;)
Jag och CiBag har varit ute vid havet hela dan idag, så jäkla gutt! När kommer du hit igen och joinar oss?

Hannastacia said...

Jag är SÅ avis... vill också bada, men en annan får bara jobba :(

Kommer snarast!