Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Way past my bedtime

Monday, March 29, 2010

Way past my bedtime

Det märks verkligen att jag är kvar i USA-tid, för så pigg som jag är just nu har jag inte varit på hela dagen. Det börjar dock bli dax att gå till sängs nu oavsett. För att bli frisk kräver kroppen vila och jag är fast besluten om att må bättre redan i morgon när jag vaknar. Jag måste snarast ut till affären för jag har slut på toalettpapper... nej det är inte för att jag har diarré eller abnorma urinmängder utan för att jag snytit ut halva min hjärna i det. Att jag ens har hjärnceller kvar däruppe för att skriva detta är lite chockerande. Det är tur att man kommit på att hjärnceller fortsätter bildas hela livet (minns ni att man i skolan fick lära sig att man hade de hjärncellerna man föddes med och när de dog var det klippt? So, much för det argumentet för att få ungdomar att hålla sig borta från spriten).

So give me 5 shots of whiskey, to help kill the misery and pain you put me through
/Hank Williams III



Image and video hosting by TinyPic

No comments: