Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Låt veckan ta slut

Thursday, March 04, 2010

Låt veckan ta slut

Varje dag den här veckan har varit en plåga. Jag har inte velat kliva ur sängen på morgonen och helst hade jag stannat där hela dagen och bara isolerat mig från omvärlden. Förkylningen ligger och lurar i bakgrunden, men vägrar bryta ut eller försvinna. Ansiktet känns som en ballong fylld med nån explosiv gas och halsens insida tycks vara täckt av frätande syra. Den irriterande svaga huvudvärken håller i sig. Varför? Inatt har jag till och vaknat av den. Försvinn!

Deluxe Owl Pillow $38

Vart lite gladare av att hitta denna sida (via Fokis blogg) full med söta saker. Tyvärr ganska dyrt, men man kan ju kolla på och drömma om de söta tingen.

Silver Owl Necklace $20

Tyvärr är bägge mina favoritprylar ovan slutsålda.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: