Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Marlow's

Thursday, March 25, 2010

Marlow's

1 mile söderut hittade vi Malow's. En krog helt dedikerad till The King, (som prick allt annat här i.o.f.s). Den rosa Limosinen är en shuttle från hotellet dit. Vi tog dock vår egen oranga limovan.

Om man säger så här... om burgarna hittills ligger på en tia i mumsighet på en tiogradig skala, ligger Elvis burgaren på Malow's på det dubbla.... minst.

Jag vaknade upp till ett blött Memphis denna sista hela dag i södern. Det har tack och lov slutat regna och värmen finns här, så det gör inte allt för mycket. Vad som däremot stör mig är att jag i går eftermiddag började känna lite irritation i halsen som sedan dess bara blivit värre och nu utvecklats till ett fullgott halsont. Jag känner mig överlag inte helt kry, men det är väl bara att proppa i sig Ipren och låssas som ingenting, för jag vägrar ju låta det förstöra mina sista dagar här.

Fy, vad trist det känns att vi åker hem i morgon. Jag (och jag tror inte grabbarna säger nåt annat heller) hade lätt kunnat fortsätta vår roadtrip några veckor till. Vi satt och spånade på en ny igår som skulle kunna sträcka sig från New York ner till Miami (via då såklart North & South Carolina och Georgia). Det skulle i tid och avstånd bli ungefär vad vi klarat av denna resa. Sen finns ju såklart också alternativet New York till Califonien, men frågan är hur intressant mittendelen av landet är och det är ju betydligt längre. Ja, time will tell hur det blir.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: