Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Exact Eyelights

Sunday, March 28, 2010

Exact Eyelights

Jag köpte en ny mascara på Walgreens. Kosta typ 50 spänn. Här hemma skulle den nog kostat det tredubbla. Det är exact eyelights från Cover Girl, Black Sapphire för mig då som har blåa ögon. Bilderna i bilden ovan var inte de ultimata att visa, för jag fick inte riktigt till ljuset denna gråmulna dag, men det funkar faktiskt. Ögonen får absolut en mer intensivt blå färg. Kollar man ifrån sidan, ser man en blåmetallic nyans på fransarna som väl är det som gör det.

Get 4x brighter eyes* with Exact Eyelights Mascara! Light-reflecting metallics and a hint of tint bring out your blues, browns, hazels and greens, while our patented no-clump brush helps define lashes.

Nu undrar ni säkert varför jag sminkat mig denna eländiga dag. Jo, det är för att jag ju försöker gå ut och att gå ut iklädd enbart mitt naturella ansikte är det inte tal om. Det är grågult med stora svarta ringar och påsar under ögonen och eftersom jag inte vill skrämma slag på omgivningen la jag på en liten mask. Om det hjälper vet jag inte, men det känns i alla fall lite bättre. Om det nu bara fanns något sätt att täcka min söndersnytna näsa vore jag glad, men eftersom jag konstant måste snyta mig finns inte en sportmössa till chans att dölja den. Oh, well...

Sak vi försöka gå nu då innan dagen tar slut?

Image and video hosting by TinyPic

No comments: