Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Taking Care of Business

Friday, March 26, 2010

Taking Care of Business

Dagen började med ösregn, som sedan avlöstes av sol som sedan avlöstes av kolsvart himmel, åska och ösregn igen och så höll det på. När killarna äntligen vaknat, och vi missat frukosten på hotellet, åkte vi till IHOP och käka frukost igen. Åhh, vad jag längtar efter en skål gröt med mjölk nu. Men det var ju ganska gott ändå.

Sen fick vi åka till Wahlgreens och Otto konsulterade doktorn om sitt öra som han fick ont i igår. Efter att ha revaxörat utan effekt konstaterade hon infalmmation och han fick recept på antibiotika. Medan han var inne med doktorinnan åkte vi andra till Nike Clearence Store rakt över gatan och jag hittade två par Nike running shoes som jag köpte för halva priset av ett par hemma. Så ska det rulla.

Graceland


Efter mycket om och med kom vi till Graceland. Vilket jälla ställa han hade kungen (som ni ser på bilderna om ni inte varit här). Verkligen en upplevelse även om vädret kunde varit bättre. Vi vart inte helr klara på upplägget på stället och alla konstiga exibits, men jag tror tillslut vi tog oss runt allt. Jag fick mig ena fine munkjacka också, med TCB-trycket på.

Efter Graceland, och medan Otto låg och sov på sitt friska öra, drog vi andra in till Sun Studios downtown Memphis. Vi har typ 2 minuter sena för att kunna gå in och titta, men vi fick ju se utsidan i alla fall. Sen åkte vi och kolla på nån pyramid vid Missisippifloden. Tyckte Pottan sa nåt om att det varit nån stadium, men jag vet inte. En stor rackare var det i alla fall.
Sun Studio

Kvällsmaten blev en favorit i repris på Marlows. Elvisburgare igen. Jag antar vi kommer äta nånting innan vi åker i mon, men ni är jag glad att frossandet är över. Hem vill jag dock inte... hoppas alla flyg blir inställda i nån vecka eller två,

Nu blir det en avslappnande Budweiser innan vi lägger oss för sista kvällen denna gång i staterna. Buhuuu.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: