Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: En sorgens dag

Friday, March 26, 2010

En sorgens dag

Dagen vi lämnar södern och åker hem till töliga Sverige igen. VILL INTE! Vill stanna. Och vad är det första man läser när man kikar in på Aftonbladet... MER SNÖ!?!? Det är väl ändå inte sant?

Min hals och hosta är värre...känner mig instängd i mitt eget huvud. Kommer bli spännande att flyga med. Ännu värre är det för stackars Otto och hans öra.

Vårt plan lämnar Memphis mot Dallas vid 14-tiden så vi tänkte bege oss härifrån runt 10.30. Bilen ska lämnas in och lite mat ska i buken innan avfärd. Efter Dallas kommer Amsterdam ca nio timmar senare innan vi efter ytterligare nån timme och en halv är hemma i Sverige igen. Puh... jag hatar hemresan härifrån. Man blir ju jetlaggad till tusen och nu kommer vi ju natten mot söndag förlora ytterligare en timma. Kommer inte bli en rolig arbetsvecka direkt nästa vecka. Skönt att i alla fall ha söndagen att vila på. Tack vare min underbara mamma kommer jag förhoppningsvis inte behöva ge mig ut alls då eftersom hon ska handla hem lite basgrejer till kylen åt mig (tack mamsen).

Jaha... bara att bita i det otroligt osmakliga sura äpplet och börja packa ihop. Hear ya'll in Sweden again.


Avslutar denna reseblogg från denna sidan Atlanten med en bild på
Elvis Blue Hawaii Shorts


Image and video hosting by TinyPic

No comments: