Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: I don't need to hear this

Tuesday, March 09, 2010

I don't need to hear this

De är små, svåra att bli av med och suger ditt blod när du sover. Vägglössen är tillbaka – elakare och i större mängd än på länge.

Vad är det för vansinne!!! Jag vill inte veta sånt här. Nu kommer jag inte få en blind inatt, utan känns vägglössen krypa på mig och suga mitt blod. Vidrigt. När man fått bekräftat att man har vägglöss i hemmet ska man helst bo kvar tills saneringen är klar för om människan ger sig av drar sig även vägglusen undan. Jo, tjosan du! Aldrig. Får jag vet att jag har så mycket som en vägglus, drar jag.

Tips för att slippa vägglusen:

  • Använd elementröret på dammsugaren och dammsug golvlisterna.
  • Vädra ur och torka ur skåpen, en viktig bit som många glömmer.
  • Gör det gärna nu när det är kallt ute
  • Rengör golvbrunnen i badrummet och se till att hålla torrt. Silverfiskar älskar skitiga golvbrunnar och fuktiga badrum.
  • Torka av väggarna en gång per år.


Det blir storstäd deluxe när jag kommer hem från USA.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: